WARUNKI OGÓLNE

1. Sklep internetowy działający pod adresem www.zoomarket.pl należy do firmy ZOO MARKET Marko Szapkarow – Orłowski z siedzibą w Warszawie 02-495, ul. Suchy Las 24.
2. Rachunek bankowy, na który należy przelewać należności: Credit Agricole. ZOO MARKET. Nr. rach. 51 1940 1076 3005 8666 0000 0000
3. Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie jest akceptacja postanowień niniejszego regulaminu.
4. Złożenie zamówienia oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
5. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści niniejszego Regulaminu.
6. Znaki towarowe użyte na stronie są zastrzeżone przez ich właścicieli i zostały podane wyłącznie w celu identyfikacji.
7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

ZAMÓWIENIA I REALIZACJA

8. Zamówienie realizujemy w przeciągu 3-7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. Przy standardowych zamówieniach czas od momentu przyjęcia zamówienia do momentu wysłania przesyłki wynosi 3 dni.
9. Zamówienia można składać za pośrednictwem strony www.zoomarket.pl
10. Warunkiem koniecznym do rejestracji jest podanie prawdziwych informacji. W przypadku podania nieprawdziwych danych konto po weryfikacji zostanie usunięte.
11. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie aktualnego numeru telefonu.
12. Przyjęcie zamówienia potwierdzamy pocztą elektroniczną.
13. W przypadku braku towaru w magazynie i związanym z tym opóźnieniem w dostawie, klient zostanie o tym poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.

WARUNKI DOSTAWY

14. Towar dostarczany jest do klienta na jego koszt, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub. Koszt dostawy towaru doliczany jest do wartości zamówienia. Istnieje też możliwość osobistego odbioru towaru w punktach odbioru na terenie Warszawy, po uprzednim uzgodnieniu z biurem sklepu.
Koszty dostawy:
Dostawa kurierem – 16 zł

15. Odbiór osobisty w punktach odbioru jest BEZPŁATNY.
16. Zamówienie o wartości powyżej 149 zł realizowane jest BEZPŁATNIE.
Punkty odbioru:
W-wa ul. Hoża 3, sklep zoologiczny Zoo Market. Tel. 22/ 622 – 63 – 99
W-wa ul. Marszałkowska 1, sklep zoologiczny Zoo Market. Tel. 22/ 825 – 07 – 61

17. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub na życzenie klienta faktura VAT. W takim przypadku prosimy klienta o podanie danych oraz numeru NIP. Data wystawienia paragonu lub faktury jest równoznaczna z rozpoczęciem daty gwarancji dla produktów objętych gwarancja producenta lub importera.
Prosimy o zachowanie paragonów i faktur, gdyż będzie to podstawa do ewentualnej reklamacji.
18. Czas realizacji zamówienia w przypadku wysyłki kurierem wynosi zazwyczaj 1 – 3 dni. Sklep nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z winy firm kurierskich i dlatego prosimy o kierowanie ewentualnych roszczeń do firm odpowiedzialnych za dostawę.
19. Sklep przyjmuje zamówienia przez 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę, jednak w przypadku zamówienia złożonego w niedzielę lub święto czas realizacji dostawy może ulec wydłużeniu. Sklep zastrzega sobie także prawo do wydłużonego terminu realizacji przesyłki w przypadku zamówień nietypowych. W każdym przypadku mogącym narazić klienta na zwłokę lub niedogodności, klient jest informowany drogą elektroniczną lub telefoniczną o zaistniałej sytuacji.
20. W momencie odbioru przesyłki należy ją bezwzględnie pokwitować.
21. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku stwierdzenia wcześniejszej nierzetelności klienta np. nie odebrania zamówionego towaru, lub nieterminowego uregulowania należności a także gdy wątpliwości budzi autentyczność zamówienia.
22. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem dostępności towaru w magazynie. W przypadku braku towaru w magazynie lub u dostawców, klient zostanie o tym poinformowany i może podjąć decyzję co do ewentualnej zmiany swojego zamówienia, np. zdecydować się na zamówienie częściowe.

23. Zmiana lub wycofanie zamówienia jest możliwe do momentu jego wysyłki.

REZYGNACJA Z ZAKUPIONEGO TOWARU ( ODSTĄPIENIE OD UMOWY )

24. Klient ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od daty otrzymania towaru i odesłania go na własny koszt do sklepu Zoo Market.
25. Warunkiem skorzystania z tego prawa jest nabycie towaru przez osobę fizyczną na potrzeby własne, dostarczenie produktu w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów używania produktu, czy też uszkodzeń.
26. Do przesyłki należy dołączyć pismo z informacją, że produkt został odesłany na zasadach zwrotu, oraz oryginał dowodu zakupu, paragon lub fakturę a także numer konta, na które mają być odesłane pieniądze. Prosimy o staranne zapakowanie towaru oraz o opatrzenie przesyłki napisem „zwrot”.
27. Gwarantujemy całkowity zwrot ceny produktu w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
28. W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłek w obie strony ponosi klient.
29. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.
30. Nie jest możliwe odstąpienie od umowy w przypadku zakupu towaru wykonanego na zamówienie, odbiegającego od standardowej oferty.

REKLAMACJE I ZWROTY

31. Oferowane przez nas produkty są objęte gwarancją producenta, importera lub dystrybutora, oprócz przypadków, kiedy produkt nie jest objęty gwarancją.
32. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne, do których doszło z winy klienta, oraz za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu. Producent, importer lub dystrybutor określa warunki odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego działania produktów użytkowanych zgodnie z instrukcją.
33. Jeżeli klient otrzymał towar posiadający wady, przysługuje mu prawo do otrzymania towaru wolnego od wad lub wymiany towaru na nowy. Klientowi przysługuje również prawo do zwrotu kosztów zakupu. W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt z nami a następnie o odesłanie wadliwego towaru wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu. Po rozpatrzeniu reklamacji przez producenta zwrócimy koszty zakupu lub wymienimy towar na wolny od wad. Reklamacja powinna zostać rozpatrzona przez sklep w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z produktem. Jeżeli sklep nie ustosunkuje się do roszczeń klienta w ciągu 14 dni, reklamacja zostaje uznana za zasadną. W przypadku uznania reklamacji sklep ponosi wszelkie koszty dostarczenia towaru.
34. Gwarancje oraz odstąpienie od umowy nie obowiązują w przypadku uszkodzeń zewnętrznych, np. powstałych podczas transportu. Dlatego klient we własnym interesie winien przy odbiorze przesyłki upewnić się, że dostarczony towar nie został uszkodzony podczas transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń należy w obecności kuriera sporządzić protokół zniszczeń a wszelkie roszczenia kierować do firmy kurierskiej.
35. Informacje o produktach przedstawione w sklepie internetowym Zoo Market nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Umowa kupna sprzedaży klient zawiera w momencie wpływu należności na konto sklepu.

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

CZY MOGĘ OTWORZYĆ PACZKĘ I SPRAWDZIĆ JEJ ZAWARTOŚĆ PRZED ODBIOREM?
Tak, jest taka możliwość. Po pokwitowaniu odbioru i w obecności kuriera można sprawdzić zawartość paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności należy sporządzić protokół rozbieżności – jest to podstawą późniejszej reklamacji.

CZY DOSTANĘ FAKTURĘ VAT NA ZAKUPIONY TOWAR?
Tak, wystawiamy faktury VAT, należy w zamówieniu zaznaczyć opcje „firma” i podać dane firmy razem z nr.NIP.

CZY CENY PODANE NA STRONIE SĄ AKTUALNE I OSTATECZNE?
Tak, ceny podane na stronie są ostateczne, jednak są one na bieżąco aktualizowane, tak więc sklep zastrzega sobie okresowe zmiany cen, w zależności od cen producenta, stawek VAT czy kursów walut.

CZY PODANE CENY TO CENY NETTO, CZY BRUTTO?
Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

CZY CENA TOWARU MOŻE ULEC ZMIANIE W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Nie, obowiązująca jest cena aktualna w momencie zawarcia transakcji, tzn. w momencie wpływu należności na nasze konto.

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ODEBRAĆ ZWIERZĘ ZAKUPIONE PRZEZ INTERNET?
Zwierzęta wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej specjalną przesyłką lub wysyłane przesyłkami konduktorskimi. Warunki każdej wysyłki są indywidualnie ustalane z klientem.